Golvet?

Sitter på golvet i badrum/hall och kollar in min son när han badar runt för fullt. Det bästa han vet, gärna flera gånger om dagen badar han. Han vill inte häller komma upp när mamma tycker det är dax.


Måste ju även ta och gratulera Camilla och Tobias till eran dotter.  Som ni fick i går den 18/3-2010. Grattis grattis.


Idag kommer det nog inte hända allt för mycket, kommer nog ta och dansa loss lite med damsugaren och golvmoppen. Ska även förbi Zackarisa dagmamma för att hämta regnkläderna. Skulle vilja att han går ut och leker en sväng idag och sen vill jag även skicka med dom till morfar, moster evelina och Susann som han ska sova hos imorgon. Lördag till söndag.
Jag och Tobbe ska ner till stan och fira Andreas som har fyllt 30 med lite bowling och lite mat. Sen fyller ju även Åsa år då. Dom evigfödelsedagarna. Stor familj många födelsedagar. ♥

 

Nää nu ska jag nog ta och ta upp  Zackarias för lite borstning av tänder och bäddning av sängar och lite.

Hörs säkert ikväll,  ha en toppen dag.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Massa som händer just nu, Jag väntar förväntansfullt på när det är dags att åka buss igen.. <3

2010-03-21 @ 14:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0