Kväll.

Nu har kvällen intagit ordentligt, Zackarias somnade som en stock vi halv åtta. Han är trött, det var en vecka sen han var hos dagmamman sist. Men skönt för honom att vara där igen. Få in alla rutiner ordentligt igen.

Jag satt en stund förut på förmiddagen och kollade efter jobb som vanligt, eftersom förra veckan inte var något aktivit sökande för fem öre. Det var inte så mycket som hade kommit ut på mina fem sidor som ja kollar. Men satt och funderade en del på studier, kanske ska ta något på distans. Men vet inte hur det funkar riktigt. Vet ju inte helt hundra vad jag vill jobb med eller kan tänka mig att söka till. Men vill ju inte ta en massa studielån, det känner jag mig inte alls sugen på. Ska prata lite med min jobbcoach imorgon och fråga om han vet något om studier.

När jag hämtade min lilla plutt förut så hade han blivit biten i kinden precis bredvid örat. Så nu ser han verkligen ordentligt skada ut eftersom han lekte stuntman igår med som ledde till ett stor blå bula i pannan och en lite fläskläpp plus ett lite blåmärke till i pannan. Men han är snart återställd, det är ju inget annat fel på honom längre som tur är.

På eftermiddagen vart det även ett besök bort till Jennie, Sonny, Max och Nellie på lite äppelpaj och sällskap. På besökt fick jag även med mig en hel påse hem med kläder till Zackarias som Max har växt ur, tack så jätte mycket. Så nu på kvällen har jag tvättat rent allt för att få bort Rocky, han vill ja inte ha med på köpet;)


Nää nu ska ja ta vara på kvällen och kanske ta och spela lite www.king.com för att roa mig själv en stund.
Kan vara behövligt ibland.

Ha en toppen kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0