LHC

Har inte hunnit med att skriva något inlägg idag, därför drar jag inte ett kort inlägg nu. Har nämligen haft en snickare här hela dagen och Zackarias har tyckt att det har varit väldigt intressant att hjälpa till så det vart mycket att hålla reda på honom. Sen har jag lagat mat, både lunch och sen var jag så snäll och lagade lasagne till min älsklingar ikväll.
Nu sitter jag och väntar på att min stora älskling ska ramla in från jobbet så att ja kan åka och jobba. Det är en dag som vi springer om varndra i dörren bara. Men det är så få gånger så det får man ta.


Nä nu ska jag mysa och gosa med min lilla älskling så länge.

Ha en toppen kväll.. HEJA LHC



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0