Lördag 13 Mars 2010

Får väl till en början med gratulera min mamma som fyller år.
Ska även ta och gratulera min syster Bettina som igår fick sin lilla Alica.



Dagen idag kommer bestå av kalas, vi ska åka ut till Vårdsberg för att spenderar dagen med kusin och och andra familje medlemar. Mysigt och trevligt.
Måste tacka min snälla storebror som är så snäll och kör oss dit med eftersom bussarn har så konstiga regler för dig.

Ska även äta lite mat och kolla på melodifestivalen där ikväll, man måste ju se vem som tar hem segern. Ja har många låtar som jag tycker är bra. Så blir mycket öron godis ikväll.



Nää nu ska ja ta och plocka lite här hemma och se till att vi får med oss det vi böhöver och göra mig iordning.
Ha en toppen lördag. Måste lägga till ett HEJA LHC med.  Hoppas på vinst idag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0