Måndag 8 mars 2010

Tiden går väldigt fort, snart är våren här. Underbart! ( måste tänka posetivt)

Har nyss varit och lämnat Zackarias hos sin dagmamma, han vart superglad av att se den färgglada lappen på dörren. Men vart lite mammig/blyg när vi kom in. Men det gick över på ett par minuter och inte ens en kram fick man när man skulle gå. Men det är skönt att han trivs med att leka med dom andra barnen iallafall.

Tiden innan jag ska hämta min plutt igen, betstår av att söka jobb. Vart ju inte att söka ett ända jobb föra veckan, fick inte så mycket data tid för min plutt skulle var på mig i stortsett hela tiden. Så nu blir det att söka ifatt alla tid.

Ha en bra dag i det fina vädret.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0