Oj då!

Glömde visst att skriva där en dag, får kompensera det idag, men två inlägg kanske =)
Hände inte så mycket igår iallafall, Zackarias var hos dagmamma igen. O det gick jätte bra att lämna honom. Så det är skönt, han är frisk och så nu.. =) Underbart!
Sen på kvällen var det våran tur att heja fram LHC som gick sådär måste jag säga, förlorade igår med. FAN FAN FAN. Så nu står det 1 - 3 i matcher. Inget bra, så imorgon kan vara en avgörande match. Tror dock att det är det med. =(


Nu så sitter jag här och bara kollar runt lite, har gjort med av med massa pengar på räkningar som vanligt den 25:e. Skönt att veta hur mycket pengar man har kvar resten av månaden.  Speciellt för imorgon ska jag och Charlotte göra Ikano lite osäkert. Handla en dop present till mitt fadder barn. Hon måste få en fin present ifrån från sin gudmor med familj =) Sen måste ja införskaffa mig ett par svara leggings. Det är jobbigt när mina ändå gick sönder för ett tag sen. Självklart får jag massa underbar tid med en vän med.
På kvällen blir det jobb igen......vi får se hur det går.

Sen på lördag då kommer ju dopet.  !


ha en toppen kväll, så ska ja försöka titta in ikväll igen och skriva ett par rader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0