Tisdag 9:e Mars 2010

Vi hoppas upp som vanligt imorse och åt lite frukost jag och plutten. Bäddade sängarna, klädde på oss, borsta tänderna och alla dom där vanliga morgonsysslorna för att sedan gå vidare till dagmamman.
Var inte lika uppskattat idag, fick följa med in en stund innan han kunde leka själv. Hoppas att det vänder snart så han springer in och leker driekt när iv kommer dit.


När jag väl kom där ifrån begav jag mig till stan för att träffa min jobbcoach, fikade på Espress house som vanligt och pratade om mitt jobb sökande och hur jag ska gå till väga. Nu har jag lite saker jag ordna tills på nästa tisdag då jag ska träffa honom igen. Tycker det är rätt skönt att träffa honom, få hjälp med CV, brev och tillväga gångs sätt. Är ju rätt många år sen jag lärde mig skriva allt det där. Nu är det uppdaterat för 2010. Hoppas bara att det ger något resultat.


Sen vart det bara att åka hem och hämta Zackarias igen. Trodde plutten skulle sova men det ville han inte. Så det vart en lång dag för honom. Gick rätt bra ändå. Sista halvtimmen kämpade han att vara vaken men nu sover han gott ♥.
Så det var mycket bus idag, han lekte massor i sitt rum medans jag pluggade körkortsteori. Det känns som det börjar sätta sig. Skönt det. Hoppas att Andreas får sitt godkänande snart så vi kan börja köra lite med. Måste blir klar snart.

Nää nu börjar klockan springa iväg, halv åtta hos mig väntar med älsklingen. Sen så ska vi nog kolla på äntligen midsommar.

( längtar tills på fredag, ul igen. få se den lilla krabbaten♥ )


Kände att jag behövde bjuda på en bild, Zackarias leker med leklera första gången.
Ha en bra kväll.

 


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kul att du håller dig uppdaterad :)



Det händer mycket nu, får hoppas att ett jobb dyker in snart. Hoppas allt är fint annars. Kram

2010-03-09 @ 21:58:24
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/
Postat av: E

Jag känner att ja har lite lust att blogga nu, vet inte vad det är som har flygigt in mig. En ny design = en ny start.

Ja hoppas med det kommer något snart. Är trött på detta.

2010-03-10 @ 09:42:35
URL: http://ellinoresorensen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är riktigt kul att läsa ialla fall så det uppskattas :) Eftersom vi är så bra på att hälsa på varandra så har man lite koll ändå :)



Hoppas allt är bra med magen. Kramar

2010-03-11 @ 20:44:15
URL: http://jennyacsundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0