Vårsol.

Idag har man njutigt av våren solen i ca sex timmar, 40 minuter av dom satt vi och tog en lunch. Annars så gick vi hela tiden. Vi började turen med att gå till bibloteket i stan för att ja skulle skriva ut lite papper, sedan fortsatte vi in till staden för att jag skulle lämna in lite arbets ansökningar. Rättare sagt tre stycken.
Sen tog vi en super god lunch på Claras, som bestod av bakpotatis och skagenröra. Super god!
Sen tog vi och traskade vidare ut till Ikano för att söka yttligare tre jobb och sen handla lite till kvällsmaten.

Nu sitter jag hemma, kvällsmaten är avklarad, disken är diskad, Zackarias sover så nu har jag äntligen tagigt kväll och det är super skönt. Känner mig lite små trötter, så tror att sängen kommer att ropa på mig ganska snart.

Ha en fortsatt kväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0