Då var det över.

Då var det slut, mycket konstigt slut tycker jag! En del var självklart, men vissa saker var helt chockerande.

Glöm din bekymmer, imorgon kommer nya!

Nu får jag hitta ett nytt onsdags nöje, kanske följa allt bus som händer i Sverige på Efterlyst! Annars får jag skaffa mig en hobby! Vilket låter nog bättre. Har sagt det en gång tidigare att jag aldrig ska följa någon serie igen. Bara jobbigt att sitta och vänta på att en tid en viss dag. Så nu får det vara slut. Ska ja kolla på något, får det bli via webb-tv. Då kan ja kolla när det passa mig. Båda serierna jag verkligen har följt under åren, har nu båda slutat.
Andra aveny och O.C.

Nää nu är jag lite trött, varit mycket bloggande idag. Så nu får jag nog ta och hoppa i sängen och lägga mig på kudden och hoppas på att det är något bra på tv och sen lite skönhetssömn.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0