Det vart ett till inlägg;)

Hoppas ni är glada för det mina kära läsare;) hehe


Blev inte riktigt som planerat denna gång häller då Zackarias har åkt på feber igen, han blir väldigt gnällig och ska sitta i knät då.
Men det ända jag inte han med var barn garderoben. Men det är ju ingen brådska dirket. Men bröder är i ugnen nu, hoppas dom bli smarikga. Sängarna är bäddade och tvätten är vikt. 

Jag och älskligen ska kolla på Alice i underlandet och äta nybakt bröd om drygt en timme. Soff mys. Får se om Zackarias sover då eller inte, han hostar ju så mycket så han vaknar hela tiden. Stackars min lilla älskling.

Nää nu måste ja spring till köket och kolla in brödet, ha en toppen kväll.


( det var roligt att få en fråga i min blogg, fråga gärna mer)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0