Efterlyst.

Sitter och kollar på efterlyst. Just nu handlar det om trippelmordet i Härnösdan. Ussh vad hemskt. Nu under kvällen har tydligen halv broderna till barnen som blev mördade erkänt. Ussh för att vara så låg. Sånt gör mig rädd för samhället.

Kan läsa mer här.                  http://www.aftonbladet.se/nyheter/article7114067.ab


Dagen idag har det inte hänt allt för mycket, hela förmiddagen var jag halvt död. Ussh vad jag var trött. Men vid nio tiden vart Zackarias trött han med. Så då sov vi i tre timmar. vaknade upp vid tolv igen och var pigga och glada. Gjorde lite pannkakor till oss. ¨

Sen började jag med att tvätta fönstret i köket, skura kaklet och sen stomarna i köket med. Imorgon tänkte jag förska ta tag i övriga lägenheten. Passa på när Tobbe är hemma och kan roa våran son. Lite lättre då. Köksfönstret vart ju itne toppen eftersom jag man fick hjälp av honom. Men lite mer ska ja nog få gjort imorgon.

Nu på kvällen hade Zackarias jätte roligt badrummet. Han ville bada och så skulle duschslangen vara på. Så ja satta på med litet tryck och drog för draperiet. Men smart som han är vrider han på vattnet och duschar hela badrummet. Men gud vad roligt han hade. Det är som sagt ett badrum, gör inte så mycket om det blir blött. =) När han väl kom upp så verkade han trött men ville inte sova. Han skulle till sin pappa vilket han självklart fick. Då passade jag på att börja läsa bloggar, men Zackarias skulle bara pussa på pappa sen kom han och kröp upp i soffan och somnade i min famn. Gud så mysigt. ♥

Nä nu ska ja kolla vidare innan John Blund kommer.
Sov gott med er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0