Fredag 7:e Maj 2010.




Det gick jätte bra för min plutt på BVC. Han växer som han ska och allt såg jätte
bra ut. Sprutan var inte lika rolig. Men det gick över ganska snabbt igen. =)
Så nu är han 81 cm lång och väger 11,5 kg. Stor kille jag har. Han som var så l
ite för 1½ år sen. En lite kille på 47 cm och 3,2kg. En väldigt stor skillnad.

Zackarias 1 dag gammal.



        

Cykla är super kul, även fast man inte når till tramperna riktigt.

Upptäckte precis vilken oreda det var bland alla bilder. Även fast ja försöker hålla ordning på dom. Bilderna från Zackarias 1 års kalas låg i mappen från förlossningen. Ska nog sätta mig och sätta dom på sin plats. Måste köpa skivor med så jag kan bränna ut bilder med. Börjar bli många som jag inte har bränt ut.
Skulle även vilja hitta ett snyggt fotoalbum som ja kan ha massa bilder, minnen som teckningar, födelsegrejjer och sånt i. Ett riktigt album med massa minnen i. Kan vara kul för honom att ha när han bli stor. Får googla runt efter bra pärmar/album till det. =)


Ska även ändra färg på texten på inläggen, det är lite för ljust. Måste få det lite mörkare nyans, så det passar ihop med headern.

Men ha en bra kväll, kanske åter kommer. Är lite inne på att blogga nu. Det känns roligt just nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0