Grå dag.

Igår var det nästan sommar, idag känns det som vår. Ja vill ha sommar och värme. Sommaren kom fram nu.

Blev inte så mycket av mina planer idag, eftersom vädret är som det är.  Men tvättat har jag gjort, snart ska ja bädda rent i våra sängar. Sen ska ja laga mat och ta tag i garderoben till barnen kläder. Har kommit på hur jag ska göra. Ska köpa lite mer galgar dit och 2 lådor till underkläder. Så kommer det nog sluta bra.

Ska nog baka något bröd, hittat recept på ostfrallor igår och det är ju super gott. Så jag har lite projeckt för kvällen. Så det kommer nog ingen mer uppdatering för mig idag. Men det finns vissa saker som går före datorn.

Men det märks om jag återkommer senare.

Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0