Hemma igen!

Det var ingen lång tid vi var på sjukhuset. Men resultatet var öroninflamation, så nu blir det åter igen antibioktika i fem dagar. Sen får väl hoppas på att han är frisk efter det.

Tack så jätte mycket Jennie för hjälpen att komma dit!


Nu ska ja kolla lite nyheter innan jag ska sova, för tröttheten finns inom mig. Får väl hoppas på att medecinen hjälper på Zackarias nu då, för då lär han vara piggare än idag. Då behöver man vara utvilad rejält.
Har lite små planer för vad jag ska sysselsätta mig med också.

Ha en toppen kväll min läsare.

Puss!




Kommentarer
Postat av: Maria

Gud vad bra!! Eller menar inte att öron infl är bra men skönt att det inte var diabetes...

2010-05-18 @ 10:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0