I´m back again.

Har haft data upphåll sen i lördags nu, därför inget skrivande. Ja somnade ju vid sju tiden igår så ja hann inte med någon data tid. Eftersom jag nästa bara sitter på kvällarna när Zackarias har somnat. Vardagarna kan ja få ett tag på förmiddagen med. Men icket på helgern. Han tycker inte om att mamma sitter vid datorn.

Gårdagen spenderade vi på SkäggetorpsDagen. Zackarias fick åka karusell och rida häst för första gången. Vilket han uppskattade mycket väl. Roligt för honom att prova på sånt. Kusin Max och Moster Evelina var även med som sällskap. Kusin Nellie med, men hon befann sig bara i vagnen. =)

Bilder kommer imorgon. Orkar inte bråka med dom, dom vill bara ligga på tvären. Är lite tråkigt då.

När vi väl kom hem igår så vart utomhus lek, Zackarias gick in till Edda och lekte tillslut. Så vi spenderade en lite stund där inne. Sen vart det hem och laga mat, bada och sen sova. Skönt det var att sova länge.
'

 Dagen idag börjdae vid sex tiden och vi var pigga och glada. Dagmamma gick vi till lite tidigare för jag skulle möta min jobb coach för sista gången. Och sedan väntade arbetsförmeligen för att lämna in ett papper.

Passade även på att göra lite andra besök på staden, in handla ett hänglås på Clas Ohlson, apotek för Tobbes skull och sen halkade jag inte på Cubus och hittade två par shorts till Zackarias. 29 kr styck, super billigt. 



Nöjd över mitt fynd iallafall. 

Nää nu springer tiden iväg, vi ska kolla på film nu jag och älsklingen. Ja somnar nog som vanligt. Känner tröttheten redan nu. Hahah

Skriver mer imorgon. God Natt

 




Kommentarer
Postat av: Mikaela - Mamma till Nova

Hej! Vill bara tipsa om fyra tävlingar jag har igång just nu. Vinsterna är ett paket namnnappar,Haklappar med valfri text,Barnvagnsskylt och presentkort på Barnkalas.se på 150 kronor.



Kom gärna in och delta :)



Mvh // Mikaela



*Ps; Om du inte vill missa alla mina roligheter på bloggen får du gärna lägga till mig på bloglovin :)

2010-05-11 @ 17:46:04
URL: http://jagochmindotternova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0