Interjuv.

Idag var ju på interjuv, vilket jag kände att det gick jätte bra. Prat om företaget, arbetsuppgifter och  och erfarenhet. Kändes väldigt bra iallafall. Får ett svar nästa vecka om jag får jobbet eller inte, det står mellan mig och tre till. Får hoppas på att det kan bli ett ja, nackdelen är att det bara är 50% tjänst. Men bättre än inget.


Annars idag har jag städat fram och baksida, vilket tjänst jätte skönt. Att kunna använda dom. Tog fram min saknade vattenslang och spolade av. Men nu  vill ja köpa en billigare mopp som jag kan ha till att svabba altangolvet, vill inte använda inne moppen till det. Men försökte fjeska in min hos Jennie idag, så på lördag kanske det blir en tripp till ÖoB. Vill nämligen handla tvättställning där med som dom hade billigt denna vecka. Så får se om det blir då kanske.

Nu på kvällen grillade vi lite, vart super gott. Men skulle nog ha vänta lite tag till innan vi började grilla. Men det gick ändå, det var ju inget svart kött vi åt iallafall. Förstår inte att det alltid ska vara så gott med grillat. En sak jag börjar blir sugen efter är färskpotatis. Så det får jag nog få in på matlistan nästa vecka.


Nää nu ska ja nog ta mig något att smaska på, är väldigt sugen på apelsinjucie. Måste köpa hem det imorgon.
Sov gott med er. God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0