Jobb! Mat! & Natt!

Ringde nyss till företeget som Charlotte nämnde för mig, men dock var inte personalansvarig inne. Men jag skulle åter kommer om ca 20 minuter. Får vi se vad som sägs.

Ahhhhh, råkade radera en del av inlägget. Men vi försöker på nytt igen!

Snart ska jag ställa mig och koka pasta och ägg till våran ost & skink sallad vi ska äta ikväll, har varit sjukt sugen på en riktigt rejäll sallade ett tag nu. Så ikväll blir det av, ska bli super gott. Har varit och köpt färska frallor till med. Sen framåt kvällen så ska vi äta ägg/räkröra, inget mättande dirket så mer bara gott. Salladen håller man sig inte så jätte mätt på i längden tycker jag inte.

Efter att jag har hämtat Zackarias hos dagmamman så ska vi till Jennie och Nellie och sno med oss lite risifrutti, mums. Kanon bra till mellis. Men självklart ska vi vara lite sociala med. Faster måste ju gosa lite med sin sessa:P


Natten har väl inte varit den bästa. Zackarias vaknade till vid halv tre tiden men han somnade lika fort igen så han fick ligga kvar i sin säng. Men vid fyra tiden kom han in till vårat rum. Gick själv, inte ofta han gör det. Duktig kille;) Men då ville han kolla på barnprogram. Han trodde det var morgon, så ja sa till honom att han skulle sova för det var natt fortfarande, då blev han jätte arg och Tobbe vaknade också.  Provade med välling, massera fötterna ( som han älskar), och allt möjligt. Men straxt efter fem så ville han sov igen. Ussh det var en låååång timme. Trött  var ja. Men sen sov vi ända fram till klockan åtta, men jag är fortfarande trött. 

 

Nää nu ska kastrullerna fram och det ska förberedas. Ha en toppen dag.

Så hörs vi ikväll säkert.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0