Lördagsgodig =)

Sitter här och äter mitt lördagsgodis som jag var och handlade förut. Men gud vad besviken jag blev på godishuset. Dom har alltid förut haft färsk godis. Men fan inte nu. Ussh vad illa. Dom flesta bitarna är hårda. Besviken.
Sitter även med ett stort glas vatten för att ta bort det där sliskiga som blir av godiset. Tv är på med filmen 28 Dagar, tycker det är rätt bra. Finns inte så mycket att se på =/ Även fast det är lördag.


Känner mig ovanligt pigg ikväll, är nog för min middagvil ja hade förut. På 2½ timme ca. Skönt va det =) hehe. Sitter man dock upp länge ikväll och få sota för det imorgonbitti när Zackarias är i våran säng och röjer vid sju hugget, straxt före brukar det bli.  Tack och lov för barnprogram, så att man ligga och ha lite morgonmys innan frukosten ska på bordet.

Nää ska nog kolla om ja hittar något litet spel ja ska fördriva min tid med =) hehe

Trevlig kväll på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0