Onsdag 19:e Maj

Idag har det inte blivit mycket till uppdatering. Har spenderat den mesta delen av dagen i körkortsboken och haft en massa bus med Zackarias. Han som idag äntligen inte haft någon feber, vilket är underbart skönt. Både för oss och för honom.

Det där med körkortsboken börja bara känns bättre och bättre, gjorde en massa frågor idag och det gick super bra! Så hoppas bara att körande kommer igång snart med så kommer det nog gå galant. Har satt upp ett lite mål för mig själv när jag ska ha mitt körkort. En tvåbarnsfamilj är i stort behov av ett körkort iallafall.

Zackarias har lekt en massa, ritat, lekt med tåg, bilar, bollar och allt vad han har i sitt rum. Alla leksaker var i stortsätt på golvet, då vet man att han haft det roligt iallafall. Han har även börjat med att lägga pussel på ett riktigt sätt, kul att se!


Imorgon blir det dagmamman för Zackarias, det blir en tidig morgon för honom, blir att kliva upp redan vid sex tiden. Eftersom jag ska till barnmorskan för att göra diabetestest för gravid och vanlig kontroll. Så för att hinna med allt måste Zackarias var hos dagamma straxt efter sju tiden. Se hur det går, så tidigt har vi aldrig varit där förut. Så ja kommer att sitta två timmar nere hos barnmorska och bara inte gör något. Det ska även vara på fastande mage, så ja kommer vara jätte hungrig när jag är klar. Men bara åka hem och äta något. Så att dagen kommer igång.

Måste även passa på att städa av här hemma för på fredag förmiddag så kommer antisimex(stavning) hit igen för våra silverfiskar. Hoppas dom försvinner denna gång. Denna gång är det för lilla toaletten igen och köket. I köket vill jag verkligen bli av med dom, har hittat dom i bestiklådor, kastruller, stekpannor, spis och allt vad det kan vara.
Så då får vi inte vara hemma igen på 24 timmar, så vi kommer att sova hos min svåger Palle med familj. Vilket Zackaris uppskattar att få leka av sig med sin kusin. Hoppas på att dom håller sig sams bara.

Nu blir det efterlyst, sen måste jag nog sova så jag orkar med dagen imorgon. Eftermiddagen kommer ju Zackarias kusiner hit, Jennifer och Therese. Så det blir nog ingen lunch vila för mig.

Ha en toppenkväll min läsare! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0