Onsdag 5 Maj 2010

Stort Grattis Till Jenny Sundbergs 23 Års Dag.
 Grattis Till Morfar.


Dagen idag har varit lugn, började med att lämna Zackarias hos dagmammorna som vanligt. Vilket uppskattades mycket av honom eftersom det var utomhus lek dirket. Han älskart!
Sen gick jag hem och började plocka en massa i lägenheten och ringde även Försäkringskassan. Du har plats 283 var det första jag fick höra. Men efter ca 20 minuter väntan var det min tur. Vilken tur att det finns handsfree. Älskart.

Sen efter ett tag så var det bara att hämta min prins igen, han sov i två timmar. Sen ropade lekparken på oss, fick även sällskap av vännen Linda. Vilket uppskattade, var verkligen länge sen. Efter en stund tittade även Jennie och Nellie förbi. Zackarias är ju så tokig i sin kusin, ska alltid puss, klapp, krama, ge nappen och allt vad det är nu. Så mysigt att se.

Var ute tills det var dax att gå in och laga mat, maten bestod av Pytt I Panna och ägg idag. Inget avancerat men gott för det. =)



Sitter för tillfället och äter morot och dricker Coca-Cola. Gottigt =) Samtidigt som tv är på med Anna Anka söker assistent. Inget höjdar program. Men nu är det bara fjorton minuter kvar tills Andra avenyn avslutas. Spännade.



- bjuder på två bild på min prins. ♥




Mammas rallyförare.



Mammas älskling försöker komma framåt.

Det är exakt ett år mellan bilderna. Det händer verkligen mycket på ett år. Underbart med alla bilder man har, mycket roliga mysiga gulliga minnen. Allt vad man nu kan kalla det. Hade önskat att det fanns lika mycket kort på en själv när man var så liten. Dock var det ju inte samma sak förut. Men är så tacksam över alla kort jag har på min älskade prins.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0