Regn åska och blixtrar.

Det är var denna fredagskväll har bestått av. Lite små mysigt tycker jag ändå. Fast det var inte lika mysigt när man hade en hungrig son som sprang om benen och det var strömavbrott med maten på spisen. Men som tur var kom strömen tillbaka väldigt snart.

Innan regnet kom hann vi med en massa bus ute i lekparken, vi satt oc grävde gungade och åkte rutchekana. Zackarias provade sin nya sandleksaker, dom var  duggliga till leka med. Men  nu skulle jag vilja ha en lite mindre hink till honom bara. Känns som dom vi har är lite stora, inga han kan bära iväg på dirket. Men det finns styck hinkar på Lekia. Så får gå dit och köpa en.

En runda på Tornby vart det med med Jennie och Nellie. Köpte ett linne till Zackarias annars handlade jag inte märkvärdigt.  Fredagsgodis, tänkte att jag och Zackarias skulle ha lite soff mys idag när älskligen skulle iväg. Men efter lite bilproblem så vart det inte så, men soff myset han jag och Z med iallafall. Så älskligen åker imorgon bitti istället. Så det får bli lördagsmys för mig och Z med.
Imorgon kommer mormor hit med (Zackarias mormor), var ett tag sen. Så det uppskattar hon nog. Kul för henne att träffa Zackarias.

Annars har det varit väldigt lugnt idag, blir väldigt lungt imorgon med.


Sitter och funderar lite på om man kanske skulle ta och måla naglarna lite, känns lite extra roligt att göra det nu när det är "sommar". Sen nu när dom börjar få lite längd på sig med, känns som naglarna växer bättre när man gravid. Bäst att sköta dom då så man kan ha långa och fina naglar i sommar iallafall.

Tänkte bjuda på lite bilder.

Kusin kärlek, på hög nivå!




Leker med min gamla Skrållan docka.



Glassätande med kusin Max och moster Evelina.

     

En dag med massa bus i busfabriken.

Det får räcka för ikväll. Snart ska jag och älsklingen lägga oss och kolla på film, mys♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0