regn regn & regn.

Gud vad det regnar ute. Samtidigt som det är tråkigt kan det faktiskt vara lite mysigt med. Men imorgon får vi hoppas på fint väder. Skulle vara skönt men sol och värme för en dag=)

Ska straxt bege mig mot sängen, känner att John Blund snart kommer ! Har ju än inte sovit något idag på dagen! Men efter att ha somnat med Zackarias igår kväll så var jag utvilad. Men nu är det ju inte " för tidigt " att gå och lägg sig iaf.

Imorgon kanske jag skulle ta och färga håret. Känner mig lite sugen på det faktist. Har ju utväxten allan för tillfället.
Ska även söka ett jobb som kvalitetskontrollant. Eller vissa att ja finns. Som en vän rekomenderade mig. Tack Charlotte. Får ringa och prata med dom och se vad dom säger. Är ett snarlikt jobb som jag har haft tidigare.

Nää nu ropar visst tandborsten, bäst att springa.
Sov gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0