Sådär!

Nu har dagarna sprungit iväg sen jag skrev sist. Men tiden har inte riktigt funnits till. Det har väl inte hänt så jätte mycket under dagarna ändå. Men i lördags fick Zackarias prova på busfabriken för första gången vilket var uppskattat. Så dit får vi åka igen, var även ute med min gamla jobb i lördagskväll för att snacka lite goja. Det var mycket trevligt. Men jag åkte hem igen vid tio tiden då dom började fyllna till. Kände även att tröttheten fanns i mina ögon.
Annars har det inte varit så jätte mycket, städat lite, handlat, betalat räkningar, varit i lekparken och så.


Idag måste ja bara säga att vaknade utvilad imorse. Vilket är underbart. Men jag somnade igår vid halv åtta. Sen väckte älsklingen mig vid tio och frågade om jag inte skulle sova i våran säng. Vilket jag vill. Pallade in mig dit och kunde inte somnade om, men var hur trött som helst. Men låg väl där i två timmar och orkade inte ens öppna ögonen men tillslut somnade jag och sen väckte Zackarias mig tio över sju imorse. Underbart! ♥ Sovmorgon får man inte längre, ska man sova länge får man lägga sig tidigt :P

Annars idag har jag inte gjort så mycket, betalat räkningar och städat. Har golvet kvar att skura, men valde att inte göra det eftersom min tanke var att tvätta fönster eller altanerna. Både också kanske. Hoppas över altanerna om det regnar men då blir det fönster putsning. Det kan behövas. Det är nämligen små fingrar och massa kladd på rutorna. Ser knappt ut. Nää vers men det är illa iaf.


Nää nu ska ja kolla vidare lite innan min plutt vaknar. Ha en bra dag, kanske åter kommer ikväll..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0