Sitter här igen

Åter igen om jobbet, ringde igen efter ha väntat ca en halv timme. Pratade Tibet som han heter och skall dit imorgon på interjuv. En deltidstjänst, men bättre än inget om det är så. Det är ju en tjänst dom inte har annoserat ut häller. Så det är ju många som är på interjuv. Men får se vad dom säger men magen i vädret. Förklara man situvation för dom så kanske det går hem. Får hoppas det bästa.
Åter kommer mer om det så ni får veta hur det gick.

Annars imorgon så ska ja träffar Pernilla, efter jag har hämtat hem min plutt. Hon ringde och väckte mig förut, vilket jag är tacksam över. Somnade med Zacke ikväll igen, sov väl drygt en timme. Men jag känner att det ändå finns lite trötthet inom mig. Så snart blir det sängen.

Idag var ju hemma och röjde hemma hos Jennie och Nellie. Det var trevligt. Zackarias tycker det är så roligt att leka där med Maxens leksaker och springa och med "pistoler" som är något helt annat egentligen. Pistolerna vi har köpt till honom är inte så intressanta.
Påtala om att köpa så har Zackarias fått nya sandleksaker och en gräsklippare idag. Sandleksakerna har han inte sett än eftersom dom ligger redan bland dom andra. Markerade noggrant med hans namn. Men gräsklippare tyckte han var roligt. Så nu kan man få hjälp när man klipper gräsmattan;) hehe

Nää måste kolla blocket lite innan jag går och lägger mig.
God Natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0