Sommar!

Idag vill ja säga att sommaren har i stortsätt kommit. Iallafall till klädsen, korta leggings, och en klänning. Underbart att kunna gå ut "lätt kläd" och tycka att det är varmt och skönt.

Även igår kväll var det ju riktigt sommarkväll, så att säga. Måste städa av altanerna så man kan använda dom. Skulle ha gjort det igår men upptäckte att min vattenslan var på vandring, men hoppas på att den hittar hem till helgen igen.
Men jag vet vart det har vandrat, jag kan hämta den.


Nu på förmiddagen har jag packat klart väskan som vi ska ha med oss ikväll, två saker kvar som ska ner. Köttet som ligger på tining. Ska snart marinera kyckligen och sen Zackarias medecin, väldigt viktig att komma ihåg.
Beger mig iväg till Jennie när antisimex har varit här, får lite lunch till magen vilket jag är tacksam för. Sen när Zackarias är hämtas skulle vi spring ut till ikano en sväng med, bolaget och Maxi.

Måste kolla upp busstiderna.


nej nu ska ja kolla runt lite medans jag kollar på Sunes sommar! Underbar film, var länge sen jag såg den!

Ha en toppen dag, åter kommer imorgon förhoppningsvis!

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0