Tänkte...

Jag tänkte jag skulle försöka få till ett inlägg. Känner mig ganska omotiverad till det just nu. Även en hel del annat med för sakens skull. Skulle behöva dammsuga, torka golv och söka jobb. Men söka jobb tar jag till kvällen. Vet redan vart jag ska söka så. Funderar även på att ta en promenad idag, motivatione till den hoppas jag inte att ja tappar.


Det har inte hänt allt för mycket dom senaste dagarna, solen har varit upp och gjort oss på glatt humör, så mycket tid i lekparken har det varit. Undebrat, Zackarias mår så bra av det och han somnar så gott på kvällen. Hinner knappt börja läsa boken förens han somnar. Skönt för honom att få massa frisk luft.
Vi får hoppas på att SMHI har helt fel i eftermiddag, vill inte att det ska regna.

Zackarias fick följa med mig igår när jag cyklad upp till Ryd för att hämta nyckel till vårat nya föråd som vi har skaffat oss. Han var lite skeptisk till att få cykla ibörjan, men sen var det bara kul att sitta där bak i barnsadeln. Han ville cykla mer när vi var frame, det var noga att hjälmen skulle vara på med. Det är bra, hjälmen ska vara på när barn är på cyklar!

Nu har jag suttit ett tag och kollat på bostad, sitter och drömmer mig bort ibland. Hittade en lägenhet som så bra ut, tyckte planlösningen verkade bra. Men hyran verkade fan inte bra. Nästa 2500 mer än vad vi betalar idag. Nej tack. Hemnet är ju en favorit sida med, nästa varje dag är jag inne och drömmer mig bort. Har mina mål innan vi kommer dit, tre saker som MÅSTE fixas innan jag ens tänker på det.

Nää nu måste jag ta och gör lite nytta innan jag ska hämta min älskling hos dagmamma igen.
Ha en toppen dag, kanske kommer tillbaka ikväll igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0