tillbaka

Har inte varit så aktiv här i helgen, men har ju inte så mycket tid till datorn förutom på kvällarna och denna helg har tiden gått åt till annat. Blandannat att vara barnvakt, göra om här hemma och ha film kväll med älsklingen.

Min omöblering här hemma är klar nu, så imorgon blir det att städa ordning på lägenheten ordentligt med. Har funderat länge på om vi skulle byta rum med Zackarias. Kände att jag ville prova att ha detta sov rum innan vi målar om det. Bilden jag fick i huvudet så såg det jätte bra ut och jag måste faktiskt säga att ja är rätt nöjd över det. Men måste köpa lite saker till Zackarias "nya rum" och även till Tobbes datarum.
Zackarias behöver
   Expedit hylla och lådor till facken,
   en vanlig lackhylla,
   en taklampa
   två blommor till fönstret,
   barngardiner och sängkläder
   & lite tavlor.

Tobbe behöver
   en papperskorg
   tavlor

Vårat sovrum
   nya sänglampor ( sängbordena)
   tavlor
   och lite blommor till fönsterna med.

Förtillfället har vi nalle puh på våra väggar och Zackarias har inget på sina väggar. Men det kommer saker in hela tiden som man vill ha så, det kommer blir toppen detta tror jag. Vi får prova så här ett tag och se om  vi vill ha det så.



I söndag så åkte jag och Jennie till Ö&B jag ville handla hem en torkställning och golvmopp till framsidan. Självfallet hittade man lite annat smått och gott med. Blandannat fick Zackarias en till hink, fast denna gång till mindre, vattenkana, spade och bandy/hocky set så nu har han spelat för fullt dom här två dagarna. Gud så roligt han tycker det är .

När älskligen kom hem ifrån Norrköping hade han med sig leksaker med blandannat ett garage med tre bilar till som han har lekt med. Det är i stort sett dom två sakerna han har lekt med på två dagar. Kul att han tycker om sakerna


Nää nu ska ja och älsklingen kolla på film, men återkommer imorgon igen
Sov gott med er!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0