Bilderna jag utlovade.


I förmiddag efter att jag hade lämnat Zackarias hos dagmamman satte jag mig på cykeln för att bege mig till stan. Det kändes att man inte är inte så van att cykla längre. Men orkade upp för hela backen utan problem. Konstaderade även att jag behöver en ny cykel. En som är i bättre skick så att säga. Även en cykel som jag skulle våga sätta en barnsadel på, för det skulle ja inte vilja på den jag har idagens läge.

Men fram kom jag hel och välbehållen, cyklade hem lika snabbt som jag kom till stan ungefär. Sopade ordning på framsidan när jag väl var hemma och spenderade en stund framför datorn. Sen när jag skulle hämta Zackarias valde jag att lämna vagnen hemma eftersom han går alltid hem ifrån dagmamman ändå. Men självklart så låg han och sov när jag kom idag, så jag fick bära honom en del hem. Men han vägrade att sova någon mer middag hemma. Så hans tupplur idag för nöja sig med ca 20 minuter, vilker resulterade i att han somnade 20 i sju med. Men staxt innan fick han ju för sig att spy med, så kan vara lite med att han kanske inte mådde så bra häller. Får hoppas på att han sover för natten nu bara. Men imorgon blir det att vara hemma.

Eftermiddagen spenderade vi i lekparken. Gud vad han tycker det är roligt. Så roligt att se honom



Här är bilderna jag utlovade igår!


   

Zackarias första ridtur, vilket han uppskattade. Men hjälmen ville han gärna slippa.

 

Max och Evelina red också ett varv. Vilket uppskattade det med.

   

Tre spindlar hade vi med oss under dagen med. =)

   

Zackarias fick även åka karusell för första gången, Max såg inte lika road ut som Evelina och Zackarias gjorde =)



Zackarias vaknade visst, så det blir lite  soffmys med honom. Han ville ha välling. Får hoppas på att han får behålla det bara. Kanske åter kommer senare igen.

Ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0