Tråkigt väder.

Idag är det inte alls roligt väder, regn grått och trist. Ussh, blir en dag med inne lek för våran del idag. Zackarias sover lite middag nu. Sen blir det lunch, jag är hungrig redan nu. Men får vänta en timme till iaf.

Annars idag har vi inget in planerat, ska gå till centrum och köpa mjölk och lördagsgodis=) hehe. Skulle köpte fredagsgott igentligen, men orkade inte gå upp efter maten.


Igår ringde dom ifrån vårdcentralen angående Zackarias ultraljud på njurarna. Det såg jätte bra ut, så nu har vi fått sluta med medecinen som han åt i förebyggande syfte. Skönt att slippa lura i honom massa tabletter. Men vi ska ändå träffa en barnläkare, men det blir i mitten av Juni ungefär trodde hon på vårdcentralen. Skönt att dom verkligen gör något ordentliget. Så bara vänta och se om han får feber nu då när han har slutat med antibioktikan. Får hoppas att han inte får det. Vill inte ha någon mer sjukling.

Nää om jag också skulle ta och sova lite, har sovit så illa i natt mardrömmar, kissnödig, zackarias har sparkat mig jag och vad allt kan vara. Kan nog behöva sova en stund för att orka med dagen. John blund är på besök redan nu. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0