Trevligt besök.

Nu har mitt trevliga fika besök åkt hem igen. Det var roligt att träffa dom och prata igen. Var länge sen. Hoppas det blir snart igen. Tack Petra och Marie för en super trevlig förmiddag.

Nu på morgonen hoppas jag ipp skapligt så jag hann torka golvet och baka amrikanska äppel muffins med lite vaniljsås till. Det var gottigt. Men när muffinsen skulle vara klara tyckte ja dom verkade lite kletiga, så upptäckte jag att Zackarias hade hjälpt till med att stänga av graderna på ugnen. Så lampan bara lös, men dom blir bra ändå. Kanske några minuter inne för länge. Men var gott ändå.

Zackarias sover sin lunch nu, vart lite tokigt när vi hade besök. Men det är sånt man får ta ibland, bara det inte är en vana att ändra rutinerna vi har. Men han får sova en lite stund, annars skulle det bli en allt för lång dag för honom.


Kanske ska ut till sandlådan så han får leka av sig lite. Kan han behöva efter ett par dagar inne.

 

Nu ska ja kolla vidare. Syns på återseende.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0