Dagen!

Vart ingen uppdatering igår på grund av tids brist. Men det hände inte allt för mycket ändå. Zackarias hade feber så det var mycket soffmys med honom. Man får passa på då när han är sjuk, för då vill han mysa rejällt.
Men det var nog bara på grund av sprutan han fick förra veckan. För han kunde reagera efter en till två veckor, just få lite feber så. För idag är det full fart på honom igen, dock lite hostig och hes. Men det är ju inte så farligt.


Dagen har varit bestyr med lite av varje, men har lite kvar att göra med. Blir imorgon efter frukost.

  • Tvättat bebis kläder, för att bli av med all hundhår man får på köpet. Tredje gången vart jag och maskinen kompisar. Första gången stände Zackarias av maskinen utan min vetskap, andra gången trodde jag maskinen var klar och stängde av vattnet tredje gången funkade inte pga inget vatten. Men sen så.
  • Städat, det är alltid behövligt och tar väldigt lång tid med hjälp av Zackarias. Men nu är det bara torka golvet klart och det tar vi imorgon förmiddag.
  • Handlat, lånat böcker och skickat tillbaka kläder vart mina bestyd på centrum med sällskap av Jennie och Nellie.
  • Lunch med Jennie och Nellie.
  • Bakat bullar till mitt fika besök jag får imorgon =)
  • Duschat
  • Hem till Jennie och Sonny för att äta kvällsmat och spela kort.
  • Sen är jag här just nu. Så har hunnit med en hel del idag tycker jag. Känner att tröttheten är här med.

Skönt att få ut massa på en dag.

Som sagt imorgon förmiddag för jag fika besök av Petra och Marie. Jag och Petra har pratat om att fika sen i sommras. Bättre sent än aldrig som man brukar säga. Men det ska blir super trevligt. Prata av sig lite med tjejerna igen. Tiden brukar springa iväg med dom. Underbart!

Annars imorgon vet jag inte vad som händer. Umgås med familjen lite, vet inte om Palle och Hilma skulle komma förbi. Men det återstår att se. En sak måste jag nog göra. Det är att prova  Marabou Polka som alla prata om, alla säger att den är god. Jag måste få säga mitt i det hela nu känner jag.

Får hoppas på att den är god.

Nää nu ska ja ha kväll och lämna detta. Sov gott.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0